Kaip svarbu miegui numesti svorio

Valgykite dažnai ir mažomis porcijomis Paskutiniai tyrimai atskleidė, kad mažesnių porcijų ir dažnesnis maistas yra raktas į sėkmę palaikant sveiką medžiagų apykaitos lygį, kas yra labai svarbu svorio reguliavimui. Ilgesnis pasninkavimas gerokai labiau sumažina insulino kiekį ir leidžia atsikratyti daugiau svorio. Organizme jie virsta gliukoze, o insulinas yra būtinas jo įsisavinimui raumenyse, riebalų ir kepenų ląstelėse. Per šį trumpą tyrimą dalyviai vidutiniškai priaugo 0,82 kg. Svorio metimas gali būti sėkmingas, jei suprantate svorio metimo teoriją ir pritaikote šiuos mitybos bei fizinio aktyvumo principus. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija.

Kodėl miegas yra svarbus svorio kritimas? Jei negavote nakties miego, iššūkis yra daug didesnis.

Dieta svorio metimui ir geram miegui

Jei būsite išnaudotas, jūs neturėsite energijos, kad galėtumėte naudotis sveiką maistą ar jį paruošti. Taigi, kaip jūs miegate geriau, kad gautumėte būtiną poilsį, kad jums reikia?

kaip svarbu miegui numesti svorio

Naudokitės šiais lengvais patarimais, kad geriau naktį miegokite ir greitesnis. Keletas naujų tyrimų rodo, kad miegas vaidina pagrindinį vaidmenį mūsų gebėjime pasirinkti geresnius maisto produktus.

kaip svarbu miegui numesti svorio

Taigi, jei jums trūksta valios ir jūs neturite laiko naudotisgalbūt geriausias jūsų pasirinkimas - išmokti gerai miegoti. Priežastis sukasi aplink hormoną, vadinamą ghrelinu.

Paskambinkite mums Gerkite vandenį Daugelis žmonių maišo alkio, troškulio ir nuovargio jausmą bei dažniausiai valgymą užbaigia kramsnojant saldų ar riebų maistą.

Mokslininkų tyrimas parodė, kad kai žmonės turi aukštesnį ghreliną, jie dažniau trokšta saldumynų ir greito maisto. Bet ar neapsunkinsite jaustis geriau nei vartodamas tabletes?

Nuorodos kopijavimas

Kitame tyrime, paskelbtame " Nutukimo apžvalgos", nustatyta, kad gaudant keletą zzz gali būti taip pat veiksmingas, kad sumažintų gralino koncentraciją. Tyrėjai iš Luizianos valstijos universiteto nustatė, kad streso valdymo būdai, tokie kaip miegas ir pratimai, padeda sumažinti tiek gralino lygius, tiek su jais kylančią troškulį. Tačiau stipriausias ryšys tarp miego ir maisto vartojimo atėjo, kai mokslininkai iš Šv.

Luko - Roosevelto ligoninių centras ir Niujorko Kolumbijos universitetas atliko MRT nuskaitymą žmonėms, kuriems buvo užmirštas miegas. Jie nustatė, kad kai žmonės nepakankamai miega, jie trokšta daugiau netinkamo maisto. Kaip miegoti geriau prarasti svorį Daugelis iš mūsų neišleidžia kaip svarbu miegui numesti svorio dienų skaitydami sausus mokslinius žurnalus, todėl gali būti lengviau imtis patarimų dėl svorio mažėjimo iš nurodyto fitneso specialisto.

Straipsniai 7 miego įpročiai, kurie gali padėti numesti svorio Naktį jūsų kūnas sudegina nuo iki kalorijų! Tai beveik prilygsta energijos kiekiui, kurį sunaudojate valandos bėgyje. Ekspertai teigia, kad kokybiškas miegas gali prisidėti prie svorio metimo, kaip ir fiziniai pratimai. Jei norite, kad jis veiktų, svarbu laikytis tam tikrų įpročių, kurie gali pagerinti jūsų medžiagų apykaitą miegant.

Chrisas aiškina, kad galime įkrauti žmogaus bateriją vienu iš trijų būdų: sportuodamivalgydami ar miegodami. Jei mes negauname gero nakties miego, ji sako, kad mes galime užpildyti degalus, valgydami per daug.

Fresh articles

Taigi, kaip mes pageriname miego kokybę? Chris siūlo šiuos naudingus patarimus, kaip geriau miegoti, užpildyti degalus ir papildyti. Įvertink savo aplinką. Jei negalite sau leisti naktį gauti aštuonias valandas miego, nereikia nusivilti. Chris mums svorio netekimas žarnyno paruošimas, kad miego kokybė yra svarbi negu kiekis.

Jos patarimai geresniam miegui apima keletą paprastų aplinkos pakeitimų.

Related posts

Sumažinkite blaškymosi, pavyzdžiui, televizoriaus šviesos ar triukšmo. Nejunkite elektroninių priedų šalia savo lovos, nes jie sukuria pasąmonę.

kaip svarbu miegui numesti svorio

Investuokite į aukštos kokybės čiužinį, kad pasiektumėte geriausią miegančią padėtį. Paleiskite vakarinį užkandį.

Kaip ir su širdies ligomis ir net daugeliu vėžio tipų, problema yra ta, kad nutukimui įtakos turi daug skirtingų veiksnių. Tad, kaip ir širdies liga turi daug sukėlėjų mityba, gyvensena, stresas, genetikataip pat liemens apimties augimą skatina ne vienas ir ne du skirtingi veiksniai: užkandžiavimas, prasti genai, stresas, naktinės darbo pamainos, priklausomybė nuo maisto, saldūs gėrimai, piktnaudžiavimas alkoholiu, taip pat mikrofloros disbalansas žarnyne. Sumažindami maisto porcijas, ėmę gerti žaliuosius kokteilius ar atsisakę duonos gaminių bei alkoholio galite vienu metu paveikti tik vieną veiksnį. Būtent dėl to besilaikantieji dietų patenka į užburtą nesėkmių ir kaltės ratą.

Jei radote sau troškimą vėlaus vakaro užkandžiai, Chrisas siūlo stengtis jį praleisti ir pakrauti, o ne miegoti.

Ji aiškina, kad kai mūsų kūnas neprasiskverbia per miegą, mes ieškome energijos kitokia forma: maistas! Tačiau jei prieš miegą tikrai reikia nedidelių užkandžiųji rekomenduoja išlaikyti tipišką šokolado skonį ir valgyti sudėtingus angliavandenius, pvz.

Related Content

Šie maisto produktai jus tenkins ilgiau. Pagarba savo miego įpročiams. Atlikite savo gaires, kad įkraukite savo bateriją. Tai gali reikšti, kad reikia reguliuoti kaip svarbu miegui numesti svorio įpročius.

PALIESIAUS KLINIKA VILNIUJE

Pavyzdžiui, kai kurie žmonės pastebi, kad naktį pragaištingai praleidžia nakties miegas. Tačiau kitiems, ankstyvo ryto treniruotė nėra toleruojama. Raktas, sako Chrisas, dirba jūsų gyvenimo būdą, kad sužinotų, kas veikia.

kaip svarbu miegui numesti svorio

Mokydamiesi gerai miegoti, galite gauti energijos, reikalingos investuoti į kitus sveikatos aspektus. Ir jūs galite sužinoti, kad jūsų apetitas - ir jūsų pižama dydis - tuo tarpu sumažėja.

Šaltiniai: Amerikos miego medicinos akademija. Smegenų nuskaitymas parodo specifinį neuronų atsaką į "šlamšto" maistą, kai miegas yra apribotas m. Nutukimo apžvalgosm. Liepos mėn Related Content.