Kaip gauti abs be svorio

Galite pastebėti, kad pradedančiųjų lygmenyje mes darome tai, kas vadinama alkūne, priešingoje pusėje. Bet tai galima padaryti, ypač šiuo treniruotės metu. Naudodamiesi tam tikra kėdės ar rato arba vibruojančio diržo natūra, pilvo riebalai tiesiog išsilydys, tiesa? Kūnas patirs šoką ir nedegs riebalų. Bet dabar jūs suprantate, ką tai reiškia.

Tureikia perkrauti raumenis, kad jiems niekada nebūtų patogu. Šiandien aš jums parodysiu šešių pakuočių abs treniruotę, kurią galite atlikti bet kur, ir ši treniruotė puikiai tinka pradedantiesiems, nes daugelis šių judesių yra pratimai, su kuriais lengva pradėti.

Jums tikrai nereikia turėti išankstinių žinių, kaip tai padaryti. Tai yra gana paprasti judesiai, tačiau jie yra labai veiksmingi, kai reikia deginti riebalus ir gauti šešių pakuočių abs. O geriausia, kad visiems šiems pratimams reikalinga nulis įrangos.

Kaip gauti trenerį, kaip gauti šešių pakuočių abs

Viskas, ko jums reikia, yra jūsų kūnas, grindys ir gravitacija, ir jūs galite eiti. Ši rutina, kurią jums sukūriau, bus riebalų deginimo treniruočių, abs treniruočių derinys, ir mes naudosime skirtingus pratimus, skirtus skirtingoms pilvo raumenų sritims. Abs yra labai didelė raumenų grupė, kuriai atlikti reikia daug skirtingų mankštų, kad būtų galima treniruotis kiekvienoje srityje. Viršutinis abs, apatinis abs, abs vidurys, įstrižainės ir visa kita tarp jų. Norėdami būti tikrai estetiški, turite: Mes nagrinėsime visus šios raumenų grupės aspektus.

Žinoma, mes įtrauksime riebalų deginimo pratimus, kad sudegintume tą riebalų sluoksnį virš pilvo, kad jis būtų tikrai matomas ir taptų daug estetiškesnis. Ir geriausia!

ar laikotarpis padeda numesti svorio ar kakavimas man padeda numesti svorio

Viskas, šis abs pratimas jūsų pagrindinę jėgą sustiprins. Tai tie patys pratimai, nuo kurių pradėjau ir kuriuos naudoju iki šiol. Su tinkama dieta ir treniruotėmis, kurias aš jums parodysiu, tai ne tas.

Nesvarbu, ar esate pradedantysis, ar pažengęs, ši treniruotė jus paskatins. O geriausia, kad tai galite padaryti bet kur. Taigi visiškai nėra jokių pasiteisinimų. Taigi darykime tai kartu su vaikinais.

  • Kaip sušvelninti Abs ir gauti šešių paketų
  • Svorio Metimas Fitneso ekspertai teigia, kad ne tik daugelį metų galite traškėti kasdien, nematydami jokių dramatiškų rezultatų, bet taip pat galite apkrauti kaklą ir nugarą.
  • 5 Bendrieji mitai ir keletas faktų apie jūsų abs
  • Tunas paprastas 1 skardinė, g 3 patiekalo Brokoliai garuose 1 puodelis Vištiena be kaulų, be odos 6 uncijos miltai 4 Brokoliai 1 puodelis Vištiena be kaulų, be odos 6 uncijos 5 miltai 1 tuno skardinė, g 6 patiekalo Kiaušinių baltymai ml Kardio: Kardio vartojimas turėtų būti atliekamas kas antrą dieną, pradedant nuo pirmosios savaitės 15 minučių ir kiekvieną savaitę pratęsiant laiką.

Ar tu pasiruošęs? Pirmasis pratimas bus aukšto kelio bakstelėjimas. Įjungiame 45 sekundes, išjungiame 15 sekundžių. Tiesiog sureguliuokite tą kvėpavimą.

Ir tai bus pyrago gabalėlis. Toliau mes turime rusiškus vingius. Taigi kojos aukštyn, laikykite kojas tiesiai.

Palieskite vieną pusę, palieskite kitą pusę. Laikykitės šerdies, sureguliuokite kvėpavimą. Elektroninė muzika Neapleisk žmonių, mes tik pradedame. Jei galite greitai vaikščioti, meskite sau iššūkį, darykite tai. Jei galite vaikščioti lėtai, atsipalaiduokite, atsipalaiduokite. Galų gale jūs tai pasieksite daug geriau. Svarbiausia įsitikinti, kad jūsų forma yra tiksli ir visa kita vystysis.

21 paprastas būdas gauti šešių pack Abs moterims

Mes einame į šešių pakuočių abs, mažute. Laikykis šių branduolių. Ar esate tam pasirengęs? Gerai, taigi visą kelią aukštyn, žemyn. Norite būti maždaug 6 cm aukščiau grindų. Įsitikinkite, kad einate iki galo ir taip žemyn.

lengva užkeikti svorį dvigubas espresso svorio kritimas

Kojas laikykite tiesiai. Lėta tempo muzika Eikime, beveik ten, vaikinai.

Kaip gauti abs

Dar penkios sekundės. Trys, du, štai mes. Gerai, kitame etape mes keliame klubus. Gerai, einam vaikinai. Šis judesys, forma yra viskas. Kojos tiesiai į priekį tvirtai, glaudžiai viena prie kitos. Tu juos atsineši ir savo kūną. Atgal, tiesiai į priekį. Šokių muzika Laikykis jo kvėpuok.

Šokių muzika Phew, gerai. Dabar tu tikiesi tai jausti. Gerai, todėl kitas mūsų žingsnis yra plazdėjimas. Eikime tiesiai į tai. Kojos tiesios, šerdis įtempta iš šios padėties.

Kaip gauti „Six Pack Abs“ nedarant krizės ar sėdėjimo

Viena koja aukštyn, viena koja žemyn. Elektroninė muzika Tai puikus žingsnis tonizuojant tą šerdį, stiprinant tą šerdį ir deginant riebalus. Tai yra vienas iš mano mėgstamiausių.

Aš pažodžiui eco slim kontaktai tai daryti - tai vienas iš pirmųjų judesių, kuriuos kada nors dariau dėl abs. Elektroninė muzika Tai yra vienas geriausi sveiki natūralūs svorio netekimo papildai tų puikių žingsnių, nukreiptų į apatinę šerdį.

  • Kaip gauti abs - 8 geriausi būdai, kaip gauti šešis paketus, iš trenerių - Sportas
  • Tai turbūt yra vienintelis didžiausias klausimas, kurį daugelis iš mūsų kenčia nuo kūno riebalų praradimo.
  • 3 būdai, kaip gauti Pecs ir Abs - Pilvo Pratimai
  • Kaip sušvelninti Abs ir gauti šešių paketų by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Kaip gauti šešių pakuočių reikia daugiau nei tik ab pratimai Koks yra vienintelis fitneso tikslas, kurį norėtumėte pasiekti?

Paprastai tai yra viena iš sunkiausiai pataikomų vietų. Gerai, dabar gaukite lentą. Dabar mes naudosime kitą kampą siekdami tų abs, gerai?

Ir kitoks lankstumas taip pat, eikime tiesiai prie to. Mes esame Mes einame į lentą. Keliame vieną kelį aukštyn, grįžtame žemyn. Kiti dalykai kyla ir vėl nusileidžia.

Štai kaip gauti abs be svorio einame. Lėta muzika Viskas yra kontrolė. Visą laiką laikykitės širdies, vaikinai. Niekada neleisk jam atsilaisvinti. Tai yra svarbiausia dalis.

Kelkite kelius aukštyn. Taigi dabar mes vėl jį pasuksime, pasirinkite kitą kampą. Mes eisime į kėdes. Iš šios padėties norite aukštai laikyti kojas, kad automatiškai užfiksuotumėte šią šerdį. Ir mes uždėsime rankas, pirmiausia pradėkime nuo vienos pusės.

svorio netekimas murrysville pa maisto prekių parduotuvė numesti svorio

Kaip gauti abs be svorio šią šerdį, laikykite ją. Laikykite šias kojas aukštyn. Jei vaikinai taip padarysi man, laikykis. Mes beveik ten. Reguliuokite tą kvėpavimą. Švelni muzika Kai eini aukštyn, pabandyk pakilti. Išbandykite lubas. Jūs tikrai laukiate, kad to nepasiektumėte. Štai, mes beveik ten.

Gerai, todėl kitą kartą atsisėdę vaikščiosime į lauką. Kitas kitas kampas. Mes eisime tiesiai ten, išlaikysime tą pagrindą įsitempę ir atvesime jus į tą patį.

Gerai, vaikinai, pradėkime. Įsitikinkite, kad išėjote iki galo. Forma yra viskas. Ypač tada, kai tai mato daugelis pradedančiųjų, turėtumėte pradėti nuo kaip gauti abs be svorio formos, nes išaugsite iš tobulos formos. Pradėsite nuo aplaistytos formos, išaugsite iš tos aplaistytos formos. Jūs to nenorite.

Kaip sušvelninti Abs ir gauti šešių paketų

Šokių muzika Jei turite sustoti, sustokite. Padarykite šią pertrauką, bet tęskite.

Nepasiduokite, kad ir kaip būtų. Gerai, mes kursime tą discipliną.