Svorio metimo įrodymais pagrįsti tyrimai

Gerkite daug vandens © Shutterstock Gyvybiškai svarbu gerti pakankamai vandens. Juose daug baltymų, sveikųjų riebalų. Vis dėlto naujame tyrime buvo keli apribojimai. Po darbo rinkitės ne alkoholį, o maistą ir kompaniją Alkoholis yra vienas labiausiai paplitusių svaigalų pasaulyje, o jo vartojimas netgi mažais kiekiais — tarkime, taurė vyno ar alaus per dieną — siejamas su daugybe neigiamų padarinių, tarp jų ir vėžiu.

Laimei, yra daug recenzuojamų tyrimų, kurie gali padėti jums apsispręsti, kokios kasdienės praktikos geriausios jūsų sveikatai. Paprastą būdą susisteminti savo dieną, remiantis naujausiais moksliniais tyrimais apie viską, pradedant sveika mityba ir baigiant fiziniu krūviu bei kofeino vartojimu, siūlo businessinsider. Ar tikrai multivitaminai, kuriuos geriate kiekvieną rytą, duoda naudos? Ir kaip ilgai reikia sportuoti, kad pradėtumėte matyti rezultatus?

Pasirodo, visi šie klausimai domina ir mokslininkus. Jų gautomis išvadomis galite pagrįsti savo sprendimus, kuriuos tenka priimti kasdien, nuo to, ką valgyti rytais, iki to, kaip dažnai skalbti patalynę, kurioje miegate. Atsisakykite dušo Susiję straipsniai Tyrimas: kurie vitaminai beverčiai ar net pavojingi sveikatai, o kurie būtini?

Dvidešimt svorio metimui palankiausių maisto produktų — ir tai pagrįsta mokslu — pristato independent. Visas kiaušinis Kadaise baimintasi dėl juose esančio nemažo cholesteroli o kiekio, tačiau dabar kiaušiniai išgyvena tikrą renesansą. Naujausi tyrimai rodo, kad šis produktas nedaro neigiamos įtakos kraujyje esančiam cholesteroliui ir nesukelia širdies smūgių. Dar daugiau, kiaušiniai yra vienas geriausių produktų, kuriuos galima valgyti metant svorį.

Vis daugėja duomenų, kad per dažnas prausimasis po dušu gali pakenkti jūsų odai ir išsausinti plaukus. Taip yra dėl to, kad be nešvarumų nuplauname ir natūraliai atsirandančias naudingas bakterijas bei riebalus, kurie palaiko gerą odos ir plaukų būklę.

Taigi, turite atsižvelgti į du dalykus: vidutinį jūsų odos ir galvos odos sausumą bei svorio metimo įrodymais pagrįsti tyrimai tekstūrą. Jeigu jie nėra nei labai riebūs, nei labai sausi, gali būti, kad jums pakanka maudytis kartą ar dukart per savaitę. Jeigu plaukai linkę garbanotis ir yra stori, galima plauti dar rečiau, nes šiurkštūs plaukai sulėtina riebalų pasklidimą svorio metimo įrodymais pagrįsti tyrimai šaknų iki galiukų.

Išsivirkite kavą, bet dar jos negerkite © Shutterstock Kai mes nubundame, organizme natūraliai įvyksta daug dalykų. Pavyzdžiui, mūsų organizmas pradeda išskirti kortizolio hormoną, o tai yra natūralaus kofeino rūšis.

Daugumos žmonių kortizolio lygis pasieka piką tarp aštuntos ir devintos valandos ryto. Pasak Stepheno Millerio iš Sveikatos mokslų universiteto Betesdoje Merilando valstijanereikia iškart pulti prie tonizuojančių gėrimų, nes šiuo metu geriama kava gali sumažinti natūralų kortizolio poveikį. Todėl kavą S. Milleris rekomenduoja gerti praėjus maždaug valandai nuo pabudimo. Nevenkite sporto ir saulės © Shutterstock Tyrimai rodo, kad treniruotė ankstyvą rytą tuščiu skrandžiu padeda paspartinti svorio metimą ir pakelti energijos lygį, dėl ko organizmas visai dienai nuteikiamas riebalų deginimui.

6 blogiausi svorio metimo patarimai

Jeigu pirmas dalykas, ko griebsitės ryte, bus fizinis krūvis, jūsų kūnas degalų ims ieškoti riebalų rezerve, o ne paprasčiausiai sudegins ką tik suvalgytą užkandį ar patiekalą. Be to, ankstyva treniruotė reiškia, kad gausite daugiau saulės šviesos, o tai yra labai svarbu nustatant jūsų organizmo vidinį cirkadinį ritmą. Vienas tyrimas atskleidė, kad per dvi valandas nuo nubudimo ryškia saulės šviesa pasimėgavę žmonės yra lieknesni ir gebantys geriau kontroliuoti svorį nei tie, kurie negauna jokios natūralios šviesos, nepriklausomai nuo to, ką jie valgo dienos eigoje.

svorio metimo įrodymais pagrįsti tyrimai natūralūs patarimai kaip greitai numesti svorį

Priverskite širdį plakti stipriau Bet kokie pratimai yra sveikas būdas pradėti dieną, tačiau daugiausia naudos kūnui ir smegenims suteikia aerobikos pratimai arba kardio treniruotė. Tyrimai rodo, kad bėgimas ir plaukimas padeda pakelti nuotaiką, išvalyti mintis ir net gali padėti apsisaugoti nuo kognityvinio nuosmukio, kuris atsiranda su amžiumi. Taip pat tai stiprina plaučius ir širdį, padeda sutvirtinti raumenis.

Taigi, judėkite — pageidautina iškart 45 minutes. Pavalgykite © Shutterstock Jeigu valgote normalius pusryčius, turite gauti tris pagrindinius dalykus: baltymus, riebalus ir sveikus riebalus. Deja, kai kurių žmonių pusryčiuose trūksta visų trijų, tačiau gaunama daug perdirbtų angliavandenių tai nesveiki angliavandeniai, kurie organizme greitai virsta cukrumi.

Blyneliai, bandelės, pyragėliai ir net javainiai — visi jie patenka į šią kategoriją. Dar prie viso to pridėkite sultis ir gausite svorio metimo įrodymais pagrįsti tyrimai desertą. Vietoj to pabandykite pora kiaušinių su keliomis avokado skiltelėmis ar šiek tiek graikiško jogurto ne įprasto, nes jame daug cukraus ir riešutų.

Nuorodos kopijavimas

Abu šie variantai suteiks sotumo jausmą, padės optimizuoti virškinimą ir suteiks jėgų raumenims. Svarbu tai, kad abu jie priklauso Viduržemio jūros mitybai, kurią moksliniai tyrimai vis dažniau įvardija kaip geriausią mūsų smegenims ir kūnui. Arba visiškai atsisakykite pusryčių Jeigu norite numesti svorio, o kitos dietos jums nepasiteisino, galbūt vertėtų išbandyti mitybos planą, vadinamą protarpiniu pasninkavimu.

Žinoma, prieš tai būtina pasitarti su savo gydytoju. Yra keletas šio mitybos plano variantų, tačiau vienas populiariausių — aštuonios valandos valgymo ir sunkus svorio netekimas opinis kolitas nevalgymo.

Dauguma žmonių renkasi valgymo langą nuo vidurdienio iki aštuntos vakaro, o tai reiškia, kad tenka atsisakyti pusryčių, tačiau valgymo etape galima valgyti ką tik nori. Didelio masto tyrimai svorio metimo įrodymais pagrįsti tyrimai, kad protarpinis pasninkavimas svorio metimo prasme yra toks pats patikimas, kaip ir tradicinės dietos.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai

Taip pat su gyvūnais atlikti tyrimai parodė, kad tai gali turėti ir kitų privalumų, tokių kaip kai kurių vėžio formų rizikos sumažinimas ar net gyvenimo prailginimas, tačiau šiuos tyrimus reikėtų pakartoti su žmonėmis. Atsisakykite multivitaminų Vitaminai © Adobe Stock Ingredientus, kuriuos tikitės gauti iš multivitaminų, organizmas geriau perdirba tuomet, kai juos gauna iš tikrų maistų produktų. Jeigu nesimaitinate tinkamai, vitaminų vartojimas bet kokiu atveju didelės naudos neduos.

Tai yra viena priežasčių, dėl taros lieknėjimu ekspertai pataria liautis vartojus vitaminus ir papildus, kurie yra didžiąja dalimi nereguliuojama pramonė.

Šio madingo mitybos plano nauda moksliškai pagrįsta, tačiau jis tinka ne kiekvienam

Bryn Austin, dėstanti elgsenos mokslus Harvardo T. Chano visuomenės sveikatos mokykloje. Tinkamai sėdėkite Labai daug žmonių šiais laikais dirba darbuose, turinčiuose privilegiją didžiąją dienos dalį sėdėti. Jeigu esate vienas jų, turbūt kaip pašalinti spuogų riebalus pat žinote, kad sėdėjimas visą dieną neigiamai veikia sveikatą: skauda raumenis, akys patiria įtampą, sutrikdoma kraujo apytaka ir auga svoris.

Siekiant išvengti šių problemų, labai svarbu išlaikyti tinkamą laikyseną. Norėdami rasti savąją, išbandykite šį labai paprastą pratimą: atsisėskite ant savo kėdės krašto ir leiskite sau sukumpti. Tada pabandykite vėl atsisėsti tiesiai, kaip įmanoma labiau paryškindami nugaros linkį. Užfiksuokite šią poziciją kelias sekundes. Tada šiek tiek atlaisvinkite pozą, tačiau ne daugiau kaip 10 laipsnių. Tai ir yra tinkama jūsų sėdėjimo poza. Kas valandą atsistokite ir pajudėkite Net jeigu sėdite tinkamai, mažiausiai kartą per valandą privalote atsistoti ir pajudėti.

Tai pagrįsta tarptautinės mokslininkų grupės metais pateiktomis rekomendacijomis ir stebimuoju tyrimu, kuriame dalyvavo keturi tūkstančiai suaugusių amerikiečių. Tyrimo metu nustatyta, kad maždaug dvi minutes kas valandą vaikštinėjantys žmonės 33 procentais mažiau rizikuoja pirmalaike mirtimi palyginti su tais, kurie sėdi visą dieną.

Gerkite daug vandens © Shutterstock Gyvybiškai svarbu gerti pakankamai vandens. Vis dėlto, nors populiaru manyti, kad per dieną būtina išgerti aštuonias stiklines vandens, taip iš tikrųjų nėra. Kasdien būtinas vandens kiekis gali priklausyti nuo kelių veiksnių, pradedant nuo to, kiek sportavote, iki to, koks lauke oras.

Tam tikri maisto produktai taip pat yra geras vandens šaltinis, todėl valgant juos galima gerti mažiau. Žiediniai kopūstai, baklažanai, paprikos ir špinatai turi apie 92 procentus vandens. Morkos, žalieji žirneliai ir netgi bulvės — svorio metimo įrodymais pagrįsti tyrimai kaip 79 procentus.

24 MOKSLIŠKAI ĮRODYTI SVORIO METIMO PATARIMAI - SVEIKATA

Priešpiečiams rinkitės tą patį, ką ir pusryčiams Kaip ir rytinis patiekalas, jūsų priešpiečiai turi suteikti jums energijos, o ne apsunkinti jus. Venkite daug angliavandenių turinčių patiekalų, kuriuose daug cukraus ir mažai baltymų, pavyzdžiui, picos, gatavų sumuštinių ir skrudinto maisto.

Vietoj to rinkitės daug baltymų, ląstelienos, sveikų riebalų ir pilno grūdo turinčius produktus. Tokie maisto produktai, kaip kiaušiniai, liesa mėsa, pupelės ir avinžirniai turi daug baltymų. Rudieji ryžiai ar bolivinė balanda yra pilno grūdo produktai, o lašiša, avokadai ir alyvuogių aliejus — sveikų riebalų. Periodiškai atsitraukite nuo ekranų, kad pailsintumėte akis Jūsų akys išsausėjusios, jas niežti, matote tarsi pro miglą ar jaučiate sudirgimą?

Kad išvengtumėte jo, įsitikinkite, kad pakankamai geriate ir mirksitetaip pat tinkamai nustatykite ekranų ryškumą. Dar galite praktikuoti tai, kas vadinama taisykle: kas 20 minučių žiūrima 20 sekundžių į kažką, kas yra mažiausiai už 20 pėdų maždaug šešių metrų. Tai leis jūsų akims pailsėti, tvirtina Amerikos oftalmologų akademijos atstovas spaudai Rahulas Khurana.

Kaip atsikratyti antsvorio per 7 dienas, Svorio metimo patarimai bd

Stebėkite kofeino suvartojimą po vidurdienio Mayo svorio metimo įrodymais pagrįsti tyrimai pataria suaugusiems žmonėms kofeino suvartojimą riboti iki miligramų svorio metimo įrodymais pagrįsti tyrimai dieną, o tai yra du ar trys puodeliai kavos. Vis dėlto, tai labai priklauso nuo to, kokią kavą renkatės. Per didelis kofeino kaip ir bet ko kito kiekis susijęs su įvairiomis rizikomis: gali sukelti migreninius galvos skausmus, dirglumą, skrandžio veiklos sutrikimus ir netgi raumenų tremorą.

Todėl labai svarbu kofeino kiekį kontroliuoti. Užkandžiaukite tai, ką patys pasiruošėte iš anksto © Shutterstock Jeigu po pietų pristigo energijos, venkite užkandžių aparato ir rinkitės sveikus namuose ruoštus užkandžius.

  • Ir visą laiką naujienos?
  • Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai, Moksliniai svorio metimo tyrimai
  • Paprasčiausi būdai numesti riebalus
  • Nuotolinis darbas iš namų, ilgas sėdėjimas prie kompiuterio visgi turi ir blogąją pusę, kurią negailestingai parodo mūsų svarstyklės ir apvalėjančios kūno linijos.
  • Ar eka kaupia riebalus
  • Vario papildas svorio netekimas

Pasipjaustykite obuolių, įsidėkite riešutų ar pasiruoškite morkų su humusu ar graikišku jogurtu, taip pat tiks salierai su žemės riešutų sviestu — visa tai yra puikūs užkandžiai. Jeigu nueisite į parduotuvę, kasoje galėsite rasti saldumynų, bet ne vaisių. Važiuodami visuomeniniu transportu nebijokite mikrobų metais grupė genetikų nusprendė identifikuoti visus Niujorko metro esančius mikrobus.

svorio metimo įrodymais pagrįsti tyrimai deginant paskutinius pilvo riebalus

Ant purvinų turėklų jie aptiko beveik įvairių rūšių mikrobų. Tačiau prieš puldami valytis rankas, turite atsiminti štai ką: beveik visi aptikti mikrobai buvo visiškai nekenksmingi.

Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius. Jie gali skirtingai paveikti alkį, hormonus ir tai, kaip mes deginame kalorijas.

Tiesą sakant, yra įrodymų, kad nuolat kontaktuojant su mikrobais imuninė sistema skatinama ateityje lengviau atpažinti pavojingus mikrobus. Tai gali iš dalies paaiškinti, kodėl su gyvūnais ir kaimo vietovėse išaugę vaikai rečiau serga tokiomis ligomis kaip astma.

svorio metimo įrodymais pagrįsti tyrimai kaip numesti pilvo riebalų svorį

Po darbo rinkitės ne alkoholį, o maistą ir kompaniją Alkoholis yra vienas labiausiai paplitusių svaigalų pasaulyje, o jo vartojimas netgi mažais kiekiais — tarkime, taurė vyno ar alaus per dieną — siejamas su daugybe neigiamų padarinių, tarp jų svorio metimo įrodymais pagrįsti tyrimai vėžiu.