Suvynioti rankas kad numestum svorio, Kaip numesti svorio per jų rankas per trumpą laiką?

Jei jaučiate poreikį ilsėtis ilgiau nei minutę, nusileiskite į mažesnius svorius. Atsisėskite ant grindų, atsiremkite į jo rankas už nugaros. Ela užsibrėžė tikslą numesti dar tris kilogramus, kad kūno masės indeksas būtų optimalus. Šiuo atveju pagrindinė versija turi pranašumą, kurį sudaro pasiruošimo stoka ir ilgas saugojimo laikas. Taip pat galite daryti Dtg svorio pritūpimus, tačiau imkite į rankas hantelius.

Callanetics - būdas numesti svorio Callanetics - statinių pratimų sistema.

numesti svorio geriausias metodas

Ši mokymo tipas yra puikiai pagerina bet kokio raumenų grupę tinkamai laikyti kelia ilgą laiką. Sistemingi tyrimai Callanetics leidžia per trumpą laiką sukurti gražus reljefą raumenų ir sumažinti kūno riebalų ant kūno.

veiksminga liekninanti arbata nigerijoje

Mokymo, rekomenduojama bent 3 kartus per savaitę. Atsistokite tiesiai, rankas už nugaros ir suvyniota pynimo pirštus į "spyna".

Kūno masės indekso ir kalorijų normos skaičiuoklė

Dėl įkvėpti maksimaliai atidaryti krūtinės ir pakelkite rankas į viršų atgal. Laikykite pozą 1 minutę. Dėl iškvėpti, nuleiskite rankas žemyn ir tada apkabino save krūtinės lygyje.

glutaminas padeda numesti svorio

Maksimalus apvalios atgal ir siųsti savo pečių į priekį. Stendas su savo kojos pečių plotyje, rankos pažadins. Dėl iškvėpti, nuleiskite žemyn, jo rankos suvokti blauzdas, siųsti krūtinę ir galvą tarp jo kojų.

Fix už5 minutes poziciją. Perkelkite svorį ant jo dešinės kojos, blauzdos užsegimas rankas, vilkite krūtinės kelio 1 minutę.

Veiksmingi rankų, pečių ir nugaros svorio pratimai

Perkelkite kūno svorį ant kairės kojos ir pakartokite. Atsisėskite ant sėdmenų, rankas aplink savo klubus. Dėl įkvėpti, pakelti tiesią koją, ištraukti savo rankas priešais save krūtinės lygyje. Laikykite laikysena 2 minutes.

Su elastine juostele Kiekviena mergina stengiasi būti liekna, pasirodyti viešose atvirose suknelėse ir savo išvaizda laimėti vyrų širdis. Deja, toli gražu ne kiekviena dama davė gamtai idealias formas. Daugelis jų priversti galvosūkį, kaip numesti svorio rankose ir pečiuose.

Dėl iškvėpti, apatinėje prie grindų ir atsipalaiduoti. Apvirtus ant pilvo, rankos eina išilgai kūno.

Klijuoti įvyniojant svorio. Būdai mesti svorį baseine

Dėl įkvėpti pakelti viršutinę kūno dalį, kojas ir rankas aukštyn. Pritvirtinkite poziciją5 minutes. Dėl iškvėpti, atsipalaiduoti. Atsigulkite ant grindų, padėkite savo rankas išilgai kūno, tiesiai kojų pakelti statmenai. Dėl iškvėpti, pakelkite viršutinę suvynioti rankas kad numestum svorio dalį, ginklų pratęsti į priekį nuo grindų.

Laikykite apie 2 minutes pozą. Dėl įkvėpti visiškai nugrimzdo į grindis.

Straipsniai

Atsisėskite ant grindų, atsiremkite į jo rankas už nugaros. Dėl įkvėpti, pakelti kūną nuo grindų, laikykite visą svorį ant rankų ir kulnų. Organas turėtų būti tiesioje juostoje.

Tatjanos svajonė tikrai nebuvo panaši į utopiją — ji norėjo nuo 88 kilogramų sulieknėti iki 78 kilogramų, jei pavyktų sulieknėti iki 70, manytų įvykdžiusi programą maksimum. Per nepilnas tris savaites Tatjana be kančių atsikratė 6 kilogramų ir sustoti neketina. Svoris augo nuo… minčių apie bandeles cm ūgio 34 metų Tatjana yra svėrusi ir per šimtą kilogramų. Tuomet per metus jai pavyko susigrąžinti 78 kg svorį vien savarankiškai pakoregavus mitybą ir lankantis sporto klube. Net kai prieš ketverius metus besilaukdama dukters Tatjana priaugo 12 kilogramų, po gimdymo be problemų jų atsikratė.

Po 1 minutę, grįžti į pradinę padėtį. Apvirtus ant pilvo ir pakartoti "bare" pozą, laikydami ant rankų ir kojų kojinės. Saugus pratimas 1 minutę.

Vermonto ir Pietų Karolinos universitetų mokslininkų atliktas tyrimas parodė, kad tie, kuriems pavyko numesti 10 proc.

Atsigulkite ant grindų ir atsipalaiduoti. Žymos: būdas pratybos.