Svorio metimo nesėkmės

Norėjosi atrodyti dailiai, tad siekdama atsikratyti per žiemą sukauptų papildomų kilogramų, imdavausi drastiškų priemonių. Šiandien mano rezultatas man svorio metimo nesėkmės istorijos, patinka savijauta, tas lengvumas ir manau, kad artėja svorio metimo pabaiga. Kai jums nepavyks to įgyvendinti, jūs greičiausiai nusivilsite visomis dietomis bei sveiko maitinimosi principais ir viską mesite. Šį mitybos elgesio sutrikimą turintys žmonės dažniausiai maistą perka kažkam kitam vaikams, anūkams ir pan. Kažkurį laiką tą savo tempą reiktų truputį sulėtinti. Iš vienos klaidos nedarykite pasaulio tragedijos ir neskandinkite savęs liūdesio maiste.

svorio metimo nesėkmės svorio metimas rančo miražas

Moksliškai įrodyta, kad mūsų gyvenimo būdą stipriai lemia mūsų psichologija ir su svorio metimo nesėkmės susiję veiksniai. Tik 5 proc.

svorio metimo nesėkmės invokana svorio metimo istorijos

Šiems žmonėms įvairūs sutrikimai dažniausiai pasireiškia jau ankstyvoje vaikystėje. Greitas svorio svorio metimo nesėkmės, dietosstaiga padidėjęs fizinis krūvis gali padėti atsikratyti vieno kito kilogramo, tačiau, kaip tai paveiks mūsų savijautą ir kaip tai atsilieps ilgalaikėje perspektyvoje?

Taikant įvairias svorio metimo metodikas rezultato galima pasiekti pakankamai greitai, bet ar ilgam?

svorio metimo nesėkmės valgyti norint numesti svorio žindant

Sulieknėti yra lengviau nei ilgam išlaikyti norimą svorį. Pakartotinis svorio metimas ir sugrįžimas dar vadinamas jo-jo efektas gali būti pavojingesnis sveikatai ir gerai savijautai, nei per didelis, bet pastovus svoris. Jeigu nekeisime gyvenimo būdo, mitybos, psichologijos, santykių ir socialinės aplinkos, negalėsime pasiekti norimų pokyčių — ilgalaikio norimo svorio išlaikymo.

Harvardo medicinos mokyklos docentė atskleidė, kodėl dalis žmonių negali numesti svorio 22 LRT.

Vilita Kepežinskienė © Organizatorių nuotr. Anksčiau trūkdavo maisto produktų, ne viską buvo galima gauti, tačiau šiomis dienomis pasirinkimas gausus, o pagrindinė problema yra žinių nebuvimas arba atvirkščiai — per didelis jų kiekis.

9 svarbūs žingsniai norintiems sulieknėti - DELFI Gyvenimas

Kuo sunkesnėje padėtyje yra žmogus, tuo labiau jis tiki visokiais stebuklingais svorio metimo būdais kodavimais, dietomis, tabletėmis ir pan.

Žmonės dažnai sako, kad jie neturi valios laikytis dietų ar kažkaip kitaip kontroliuoti savo svorio, bet jie liekninantis mokslas, kiek jie turi valios kiekvieną dieną nešioti antsvorį su savimi. Deja, žmogus, nepakeitęs gyvenimo būdo, negalės pasiekti ir išlaikyti norimo rezultato ilgalaikėje perspektyvoje.

Yra dvi svorio mažinimo ir gyvenimo būdo keitimo priemonės: svorio metimo nesėkmės modelis ir socialinio palaikymo modelis.

9 svarbūs žingsniai norintiems sulieknėti

Individualus modelis — žmogus pats siekia rezultato, pasikliaudamas savo žiniomis ir turima informacija. Vadovaujantis šiuo modeliu rezultatas dažnai nepasiekiamas arba pasiekiamas tik iš dalies ir dažniausiai ilgai neišlaikomas. Mokslininkai visame pasaulyje teigia, kad svorio subalansavimo procesas turi būti vykdomas kartu su specialistu, gydytoju, treneriu, su kažkuo, kas dirba kartu su jumis socialinio palaikymo modelis.

Įkvepianti lieknėjimo istorija: atsikratyti 30 kilogramų teko net porą kartų Svorio metimo nesėkmės istorijos Tačiau šis kartas, anot moters, buvo malonus tuo, kad alkio jausmo nebuvo, o svoris tiesiog tirpo. Mano lieknėjimo istorija Paprašėme pašnekovę išduoti savo svorio metimo paslaptis — juk svorio metimo nesėkmės istorijos kitos taip norėtų — lengvai ir greitai. Ar prieš tai bandėte laikytis dietų? Keletą kartų tai buvo susiję su gimdymais, nes turiu svorio metimo nesėkmės istorijos vaikus.

Pasiekti norimą rezultatą be palaikymo ir kontrolės bus labai sunku. Asociatyvi nuotr.

Jų yra trys: eksternalinis, emociogeninis ir ribojantis. Moksliškai įrodyta, jei turite antsvorio — jums būdingas vienas iš šių sutrikimų. Eksternalinį mitybos elgesį lemia išoriniai veiksniai bei aplinka, todėl sprendimas pavalgyti dažnai priimamas ne dėl to, kad žmogus iš tiesų yra alkanas, o todėl, kad pamatė kažką sukeliančio apetitą: gražiai padengtą stalą, skanaus maisto reklamą ar valgantį kitą žmogų.

Taip pat skaitykite: Nekrinta svoris: ką darote ne taip? Principas paprastas: jeigu jūs išeikvojate daugiau energijos negu gaunate su maistu — jūs lieknėjate. Priešingu atveju, papildomos kalorijos nusėda ant kūno riebalinių atsargų pavidalu. Nepamirškite, kad svarbi yra ne tik produktų energetinė vertė, bet ir jų kokybė. Idealią mitybą turėtų sudaryti 50 proc.

Tai gali būti valgymas draugijoje arba tiesiog todėl, kad maistas yra pastebimoje ir lengvai pasiekiamoje vietoje. Tokį mitybos elgesį lemia ne tik didesnis apetitas ypač saldumynams, desertams, kepiniams, riebiam maistuibet ir lėtai pajuntamas, nevisavertis sotumo jausmas.

Įkvepianti lieknėjimo istorija: atsikratyti 30 kilogramų teko net porą kartų

Apkūniems žmonėms sotumo jausmas atsiranda vėliau ir pajaučiamas kaip mechaninis skrandžio užpildymas. Būtent dėl sotumo jausmo nebuvimo, kai kurie žmonės pasirengę valgyti visada, jeigu tik yra maisto ir jis yra matomoje vietoje.

Šį mitybos elgesio sutrikimą turintys žmonės dažniausiai maistą perka kažkam kitam vaikams, anūkams ir pan. Jei tik maisto namuose yra — jie jį suvalgys. Pagrindinis pasipriešinimas yra tada, kai žmogus rimtai nežiūri į save ir savęs nevertina.

Esant šiam mitybos elgesio sutrikimui, noras valgyti svorio metimo nesėkmės 23 riebalus deginantys įsilaužimai dėl to, kad žmogus alkanas, bet dėl to, kad jaučia emocinį diskomfortą: jaudulį, nerimą, susierzinimą ir pan. Galima teigti, kad tai streso malšinimas maistu, kai valgis tampa ir vaistu, ir geriausiu draugu, ir visų problemų sprendimu. Iš visų mitybos elgesio sutrikimų emociogeninis pasireiškia dažniausiai — 60 procentų žmonių.

Nuorodos kopijavimas

Svarbu pažymėti, kad šis elgesio tipas būdingas tiek apkūniems, tiek ir normalų kūno sudėjimą turintiems žmonėms. Stresą slopinant įvairiu maistu, dažniausiai renkamasi lengvai pasisavinamus, kaloringus produktus, kuriuose daug riebalų ir angliavandenių. Trečiasis mitybos elgesio tipas — ribojantis.

Tai perdėti mitybiniai savęs apribojimai ir per griežtos dietos, kurias neišvengiamai keičia dar didesnio persivalgymo laikotarpiai — ydingas griežto mitybos ribojimo ir dietų nutraukimo ratas.

Žmogus nuolat patiria stresą, ribodamas save visada jaučia stiprų alkį, o persivalgydamas kenčia dėl to, kad vėl priaugo svorio ir visos jo pastangos buvo beprasmės.

svorio metimo nesėkmės svorio netekimas portlande

Vyraujant šiam tipui, žmogus jaučiasi prislėgtas, jam kyla vadinamoji dietinė depresija — emocinis nepastovumas, padidėjęs dirglumas ir išsekimas, vidinė įtampa ir nuolatinis nuovargis bei bloga nuotaika. Svoris po nėštumo © Shutterstock Norint subalansuoti mitybą, svorio metimo nesėkmės ar priaugti raumeninės masės yra labai svarbu išsikelti konkretų tikslą ir nusistatyti laiką, kada tas tikslas turėtų būti pasiektas.

Kitas svarbus momentas yra siekiamo tikslo išlaikymas ilgalaikėje perspektyvoje. Koncentruojantis į rezultatą svarbu išsiaiškinti jį ribojančius veiksnius, supančią aplinką, psichologinius veiksnius, kurie gali trukdyti ir trukdo tikslo pasiekimui. Ir svarbiausias uždavinys — turėti kas jus palaiko, konsultuoja ir padeda siekti užsibrėžto tikslo.

Sveikatingumo klubo šeimai "Apelsinas" tinklaraštis

Ką valgyti? Į klausimus atsakys dietistė Vaida Kurpienė. Atsakymų ieškokite Delfi Plius.