Pagerinti svorio metimo pastangas. Nuorodos kopijavimas

Jie yra intensyvių kalorijų deginimo metabolizmo ląstelių lygiu tyrimų rezultatas. Joje M. Amerikos širdies asociacija AHA rekomenduoja išsikelti realius svorio metimo tikslus. Skaidulų šaltiniai © Shutterstock Jeigu turite per didelį svorį — tokiu atveju labai didelė tikimybė, kad Jūsų cholesterolis taip pat bus per didelis.

Šliažaitė: pasenę metodai, kurie nepadeda numesti svorio Jeigu paskirsi laiko ištyrinėti pastarojo amžiaus mokslinius tyrimus, susijusius su kūno svorio manipuliacija svorio metimas ar svorio auginimasrasi, jog visi vieningai sutinka su aukščiau minėtomis sąlygomis svorio kontrolei. Visi moksliniai tyrimai atlikti per pastaruosius dešimtis metų vieningai sutinka. Tie, kurie rimtai nusiteikė ir paskyrė laiko šiam procesui suprasti, savo tikslų jau pasiekė arba sėkmingai siekia.

Kiti toliau blaškosi ir kaltina viską aplink. Noriu mitybos plano! Ne, nėra maisto, kuris tave lieknintų.

Nepamirškite išgerti vandens, ypač prieš valgį Dažnai tenka girdėti tvirtinimą, kad vandens vartojimas padeda sulieknėti. Taip ir yra.

Nėra maisto, kuris sudegina daugiau kalorijų, nei turi pats. Svorio metimas priklauso nuo energijos balanso. Svoris krenta, kai suvartoji mažiau kalorijų, nei tavo kūnas per dieną sudegina.

pagerinti svorio metimo pastangas

Sportininkai naudojasi energijos balanso principu jau ne vieną dešimtmetį ir sėkmingai manipuliuoja savo kūno kompoziciją. Tai yra: mažina svorį, mažina riebalų procentą ryškinasiaugina svorį, augina raumenų masę. Privalai suprasti sąryšį tarp kalorijų suvartojimo ir kalorijų sunaudojimo, kad galėtum sėkmingai kontroliuoti savo kūno svorį pagal asmeninius pageidavimus.

Kaip dega kalorijos? Kai pagalvoji apie kalorijų deginimą, kokia pirma mintis šauna į galvą?

pagerinti svorio metimo pastangas

Kardio, tiesa? Tavo kūnas visą parą degina kalorijas tam, kad gautų energiją ir galėtų išgyventi. Iš kalorijų gauta energija naudojama įvairioms kūno funkcijoms — kvėpavimui, raumenų susitraukimui, smegenų funkcijai, virškinimui ir t. Minimalus kiekis kalorijų, reikalingų organizmui išgyventi yra vadinamas PMA pagrindinė medžiagų apykaita. Karščio bangos svorio metimo menopauzė Sudėjus šiuos skaičius gauname bendrą sunaudotų dienos kalorijų skaičių angl.

TDEE — total daily energy expenditure.

Norite plokščio pilvo vasarą? Nesudėtingi pratimai duos stulbinamų rezultatų!

Taigi, norint efektyviai mesti svorį, tau tereikia suvartoti mažiau kalorijų, nei sunaudoji per dieną. Pavyzdžiui: paskaičiavai, jog per dieną bendrai sunaudoji kcal. Sukūręs deficitą tu neduodi kūnui energijos, kurios jam reikia atlikti funkcijas, todėl tavo organizmas energiją pradeda imti daugiausiai iš riebalų audinių.

Natūralus svorio metimas. Svorio netekimas 10kg per 1 savaitę

Arba, kad norint numesti svorio tau tereikia atsisakyti cukraus ar greito maisto…. Siūlome — nebešvaistykite laiko beverčiam mėšlui. Maistas turi skirtingus kiekius kalorijų ir maistinių medžiagų — baltymų, angliavandenių ir riebalų, taip pat ir skirtingus kiekius vitaminų bei mineralų.

pagerinti svorio metimo pastangas

Todėl vienas maisto produktas gali būti geresnis pasirinkimas, nei kitas. Kaip sulieknėti paprastai ir be pastangų: natūrali mitybos strategija - DELFI Gyvenimas Apvyniokite svorio metimą Cukraus vartojimas per pastaruosius dešimtmečius smarkiai išaugo.

  • Šliažaitė: pasenę metodai, kurie nepadeda numesti svorio Žmonėapimtis.
  • 6 patarimai, kaip sėkmingai numesti svorio po gimdymo - Sveika dieta
  • Svorio metimo iššūkių programinė įranga
  • Geriausi būdai numesti svorio ir greitai
  • Skelbta bendrasvorio metimas Po nėštumo užsilikę papildomi kilogramai neduoda ramybės daugeliui naujųjų mamyčių — jei pasirenkamas netinkamas kelias, su jais galima kovoti ilgus metus, o kartais net ir visą gyvenimą.
  • 7 knygos, padėsiančios atsikratyti svorio ir pagerinti sveikatą - hiend.lt
  • Pristatė greitą, paprastą ir natūralų svorio metimo metodą: neprireiks mankštos ir dietų

Kartu su cukraus vartojimu augo ir viršsvorį turinčių žmonių skaičius. Cukrus neša potencialą sukelti priklausomybę bei 1g jo turi 4 kcal.

10 netradicinių svorio metimo būdų, kurie išties padeda

Cukrus praktiškai nesuteikia sotumo jausmo, tad peržengti ribas su jo suvartojimu yra lengviau nei lengviausia. Geriausias pavyzdys būtų įvairūs saldinti gėrimai. Ir taip išgeri 1l skanaus limonado. Dienos racioną ką tik papildei kcal 1g cukraus x 4 kcal x ml. Jei norite sulieknėti, tiesiog privalote sumažinti su maistu gaunamo pridėtinių cukraus kiekį, todėl atidžiai skaitykite produktų etiketes, nes net vadinamasis sveikas maistas gali būti galingas cukraus šaltinis.

Sveikas ir nesveikas maistas © Shutterstock 7. Vartokite mažiau rafinuotų angliavandenių Rafinuoti angliavandeniai — tai cukrus ir grūdai, nuo kurių pašalinta skaidulinė, maistingoji dalis produktų, kuriuose jų daugiausia, pavyzdžiai — batonas pagerinti svorio metimo pastangas makaronai.

pagerinti svorio metimo pastangas

Tyrimai rodo, kad rafinuoti angliavandeniai išprovokuoja staigius kraujo cukraus lygio šuolius, o šitai sukelia po kelių valandų užeinantį stiprų alkio jausmą, norą smaguriauti ir kuo daugiau valgyti. Rafinuotų angliavandenių vartojamas ypač glaudžiai siejamas su nutukimu, todėl atminkite, kad angliavandenius reikia vartoti neatskirtus nuo natūralios ląstelienos.

Naudokitės savo mąstysena numesti svorio

Išmėginkite negausiu angliavandenių vartojimu pagrįstą mitybos planą Jei norite, kad angliavandenių ribojimas kuo labiau pasiteisintų, galite išmėginti ypač ribotu angliavandenių vartojimu pagrįstą mitybos planą.

Ne vienas tyrimas parodė, kad būtent toks režimas padeda numesti 2—3 kartu daugiau svorio negu standartinė riebalų ribojimo dieta, be to, jis gerina sveikatos būklę. Naudokite mažesnes lėkštes Kai maistas patiektas nedidelėje lėkštėje, jo automatiškai mažiau suvalgoma ir gaunama mažiau kalorijų.

Vis dėlto reikia pasakyti, kad lėkštės dydžio efektas pasireiškia labai įvairiai, tačiau akivaizdžiausias jis tada, jeigu žmogus turi nemenką antsvorį.

Ribokite porcijų dydį arba skaičiuokite kalorijas Porcijų dydžio ribojimo kitaip sakant, pastangos valgyti mažiau arba kalorijų skaičiavimo efektas tiesiog akivaizdus. Kaip rodo kai kurie tyrimai, numesti svorio padeda ir mitybos dienoraščio vedimas, ir maisto porcijų fotografavimas, kitaip sakant, tai, kas suveikia kaip priminimas, kiek iš tikrųjų suvalgome.

Turėkite sveiko maisto tam atvejui, jei pasijustumėte alkani Jei namuose bus sveiko maisto, gali pavykti įveikti pagundą užėjus alkiui suvalgyti ką nors nesveiko. Užkandžiai, kurių patogu pasiimti su savimi ir kuriuos nesunku paruošti, — tai švieži vaisiai, riešutai, morkos, jogurtas, kietai virti kiaušiniai ir pan. Sveiki užkandžiai © Shutterstock Negailėkite aitrių prieskonių Aitriosiose paprikose esantis kapsicinas — tai aitrų skonį teikiantis junginys, galintis paspartinti medžiagų apykaitą ir šiek tiek sumažinti apetitą.

Vis dėlto nevalia pamiršti, kad su laiku organizmas adaptuojasi prie kapsicino poveikio, todėl jo negalima apibūdinti kaip pasiteisinančio ilgą laiką. Užsiimkite aerobika Aerobika kardiotreniruotės yra efektyviai kalorijas deginanti veikla, gerinanti ir fizinę, ir psichinę sveikatą. Ji ypač pasiteisina, kai pagrindinė problema — pilvo riebalai — sveikatai kenksmingi ant vidaus organų besikaupiantys ir medžiagų apykaitos sutrikimus sukeliantys riebalai.

Kilnokite svarmenis Vieni labiausiai nepageidaujamų efektų, kurių paprastai sulaukiama laikantis dietos, yra raumenų apimties sumažėjimas ir medžiagų apykaitos sulėtėjimas.

Kad taip nenutiktų, patartina praktikuoti jėgos treniruotes, pavyzdžiui, kiloti svarmenis. Kaip rodo tyrimai, toks sportas padeda išlaikyti tinkamą medžiagų apykaitos tempą ir išvengti raumenų masės sumažėjimo. Juk pagerinti svorio metimo pastangas, kad metant svorį svarbu ne tik atsikratyti riebalų, bet ir sustiprinti raumenis, o jėgos treniruotės tam puikiai tinka.

Natūralus svorio metimas. Kaip numesti svorį nuo pilvo

Vartokite daugiau skaidulinio maisto Skaidulos, arba ląsteliena, dažnai rekomenduojama tikslą numesti svorio turintiems žmonėms. Nors nuomonės šiuo klausimu ir skiriasi, kai kurie tyrimai įrodė, kad ląsteliena ypač klampiosios skaidulos didina sotumo jausmą ir užtikrina ilgalaikę sėkmę reguliuojant svorį.

Valgykite daugiau daržovių ir vaisių Daržovės ir vaisiai pasižymi keliomis svorio metimo požiūriu veiksmingomis savybėmis. Šie produktai nėra kaloringi, bet turi daug ląstelienos. Didelis juose esančio vandens kiekis teikia ilgalaikį sotumą. Tyrimai parodė, kad daug vaisių ir daržovių vartojantys žmonės sveria mažiau nei tie, kurie šių produktų vartoja nepakankamai.

Laiko patikrinti patarimai, ką valgyti, kad kristų svoris

Gerkite daug vandens. Vanduo padės išvengti dehidratacijos, šiek tiek pagerins Jūsų medžiagų apykaitos darbą ir padės išvengti alkio jausmo, todėl pasistenkite jo išgerti kaip įmanoma daugiau. Šiuo klausimu galima atrasti labai daug rekomendacijų ar net programėlių, skatinančių nepamiršti išgerti stiklinę vandens, tačiau tik Jūs pati geriausiai galite jausti, kokį kiekį reikėtų išgerti, todėl tikrai nesuklysite pasikliaudama savo organizmu.

Stenkitės išvengti streso. Pernelyg didelė įtampa ir nuolatinis stresas taip pat gali neigiamai paveikti Jūsų pastangas siekiant numesti svorio, todėl vertėtų atrasti bent šiek tiek laiko sau.

pagerinti svorio metimo pastangas

Išvengti streso padės ankstesni patarimai: jei važinėsite dviračiu, daug laiko praleisite gryname ore ir tinkamai išsimiegosite, į kylančias problemas žiūrėsite kur kas paprasčiau. Vadovaujantis šiomis taisyklėmis, pakankamai lengvai galima atsisveikinti su nepageidaujamu svoriu, tačiau labai svarbu, jog tai netaptų pagrindiniu Jūsų gyvenimo tikslu.

Nesiekite greitų rezultatų, mėgaukitės gyvenimu, motinyste ir netrukus pastebėsite, kaip į gerąją pusę keičiasi Jūsų kūno linijos!